Patrząc na to, w jaki sposób przebiega projektowanie folderu promocyjnego w agencji dreamsart można prędko zauważyć, że wszystko oddaje się faktycznie do rąk profesjonalistów. Sam folder to nie tylko treść, lecz także szata graficzna. Z tego powodu projektowanie katalogów rozpoczyna się od projektu szaty graficznej produktu. Musi ona być obmyślona a także przykuwać uwagę.
W efekcie konsumenci będą w większej mierze zmotywowani do tego, żeby obeznać się z kompletną zawartością. Katalogi tworzone są w dowolnych rozmiarach, lecz najczęściej jest to rozmiar a4, gdyż jest on najbardziej wyrazisty i konsumenci są do niego najbardziej przyzwyczajeni. Z uwagi na to że opracowanie katalogu jest procesem zindywidualizowanym, kwota ustalana jest odrębnie.
Na cenę wpływają: projekt graficzny, tryb wykonania i wykończenia, jakość wykorzystanych materiałów, wymiar a także liczba stron. Bezsprzecznie, zleceniodawca nie powinien oszczędzać na projekcie, gdyż katalogi to wybrane z efektywniejszych narzędzi marketingowych. W dreamsart otrzymuje się katalogi już wydrukowane, a więc usługa jest kompleksowa.
Każdy klient agencji kreatywnej ma świadomość, iż otrzyma folder, jaki wyraźnie wzmocni profil marki w branży. Poza samym przygotowaniem folderów, możliwe jest opracowanie zestawu materiałów promocyjnych. Szczegóły w temacie każdego ze zleceń za każdym razem są wyznaczane na indywidualnych zasadach. Z tego powodu warto się zapoznać z propozycją podanej marki i decydować na współpracę.