Dobre firmowe logo – jak je zaprojektować

Wielu specjalistów próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy znajdzie się idealny pomysł na zaprojektowanie logo firmy. Odpowiedź jest bardzo trudna, ponieważ nie da się raczej powiedzieć po prostu, jak ma wyglądać to logo. Z tego też powodu ideał warto sobie odpuścić, a w czasie projektowania pilnować paru istotnych zasad. Przede wszystkim należy mieć na uwadze, że tworzenie logo jest zadaniem dla profesjonalistów. Będzie wymagało dużej praktyki nie tylko jeśli chodzi o samą stronę graficzną, ale też i biznesowego.

Przy pomocy logotypu da się zyskać ogromne korzyści, jeśli będzie on interesujący i zapadający w pamięć. Ale też można ogromnie stracić, kiedy się z nim nie trafi w preferencje konsumentów. Po pierwsze ważne jest, żeby zrezygnować z przesady i postawić na proste formy. Loga największych marek są właśnie takie – przyciągająca uwagę, ale czytelna forma, bardzo łatwa do zapamiętania. Z takich też powodów dobry projekt logo marki taki powinien być, ale aby to wykonać, to wspominane doświadczenie odgrywa ogromną rolę. Unikać należy niepotrzebnych elementów i ozdobników, istotna będzie też kolorystyka.

Niektóre barwy sprawdzają się lepiej, inne mniej, ale na pewno nie należy wybrać więcej niż trzy. Duże znaczenie w projektowaniu ma psychologia, opierając się na wieloletnich badaniach można na przykład określić, jakie kształty i proporcje będą najodpowiedniejsze. Tak więc jeżeli ktoś będzie chciał mieć naprawdę dobre logo, to powinien to zlecić profesjonalistom, a takich najlepiej znaleźć podając w oknie wyszukiwarki hasło zobacz dalej o tworzeniu logo firmy.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić