O czym należy pamiętać podczas wyboru gadżetów reklamowych

Większość firm prowadzi jakieś działania marketingowe, a różnorodność najróżniejszych sposobów jest bardzo duża. Jedną z nich jest dawanie swoim klientom różnych gadżetów reklamowych. Praktyki takie cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców są zwyczajnie bardzo skuteczne. I nie chodzi o przełożenie w bezpośredni sposób na sprzedaż, gdyż gadżety reklamowe najczęściej wprost nie dają tego. Dużo ważniejsze jest budowanie widoczności danej marki na konkurencyjnym rynku czy też większa lojalność klientów.

Chyba wszyscy lubimy otrzymywać prezenty, i wielu z nas z tego powodu czuje się chociaż trochę zobowiązanych, zjawisko to jest znane powszechnie w psychologii. Takim sposobem za pomocą normalnego pendriva czy kubka, trafiającego w ręce odpowiedniej osoby, można zdobyć lub utrzymać kontrakty o dużo wyższych wartościach. Takie gadżety reklamowe dla firm, jeżeli nadrukowane mają logo firmy, na trwałe się pojawiają u niejednej osoby. Szczególnie jeżeli będą użyteczne i praktyczne, to po prostu ludzie z nich korzystają, a przy okazji bez przerwy obcują z daną marką.

A to naprawdę przekłada się bardzo mocno na lojalność przy kolejnych zakupach. Dużą rolę odgrywa również konkurencja. Jeżeli wszystkie firmy z branży przy każdej możliwej okazji rozdają dookoła gadżety reklamowe z logo, to jeśli się nie chce zostać w tyle należy robić dokładnie to samo. Inaczej zostanie się zapamiętanym jak ktoś, kto nie dba o klientów i nawet im nie chce symbolicznego kubka sprezentować.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić